7/24/12

Agate Necklace

昨日私のもとにやってきたパワーストーンジュエリー、石はAgate(めのう)、デザインはMinnyKiss
このデザイン、実は私とツインソウルの姿をあらわしているとてもロマンチックなものなのです。初めて自分のためにデザインをしてもらったネックレスだったので、デザイン画通りの仕上がりを見たときの感動は忘れられません。実物は繊細で女性的な雰囲気が更に素敵でした。
私にぴったりの石を選んでくれたHoney Lue、そしてデザインをしてくれたMinny、本当にありがとう。

My new power stone jewelry came to me yesterday. This stone is agate.
It is designed by MinnyKiss.

Don't you think this jewelry is beautiful?
This design expresses me and my twin soul in the motif. I loved this jewelry at a glance and I was impressed because it's just the same as the design drawing I saw before.

Thank you Honey Lue for choosing the right stone for me and thank you Minny for the special sweet design just for me!

Melanie